Eelmisel nädalal kuulutas maksu- ja tolliamet välja uue e-maksuameti/e-tolli kujundustööde hanke võitja, kelle pakkumine oli konkurentidest kolm korda kallim ning edestas teisele kohale jäänud ettevõtet vaid ühe punktiga. Maksuamet probleemi ei näe.

- Maksuameti hanke võitnud Velvet DP üks omanikest ja loovjuht Janno Siimar. Foto: Raul Mee
“Me ei lähe kohale sellise jutuga, et teeme nii, nagu te tahate, vaid me tuleme ja ütleme, mida teame oma kogemusest ja mida peab tegema,” selgitas hankel edukaks kuulutatud Velvet DP üks omanikest ja loovjuht Janno Siimar oma põhimõtet.
Maksuamet selgitas, et nad ei läinud hankega otsima ka mitte niivõrd hinda kui selge visiooniga sisu. Hanke võitja pakkumine on ca 10% ameti iga-aastasest IT-investeeringute mahust.
Hanke viimases voorus esitas oma pakkumise neli ettevõtet, millest kolm jäid vahemikku 40 000–50 000 eurot ja üks, mille maksuamet võitjaks tunnistas, ulatus 139 300 euroni.
Teiseks jäänud pakkuja Trinidad Consultingu hinnangul oli 50 000 eurot igati piisav eelarve.
Täispikka artiklit saate lugeda
Äripäeva uudisteportaalist.
Autor: Alyona Stadnik, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Käesoleva aasta sügisel avaneb põhikoolide digitaristu toetusmeede, mille raames toetab riik põhikooli õpetajatele digiseadmete soetamist soodustingimustel. Meetme eesmärk on toetada õpilaste ja õpetajate digipädevuste arendamist ja digikultuuri integreerimist õppeprotsessi. Laua-, süle- ja tahvelarvutite soetamiseks on HITSA väljakuulutanud riigihanke, mille eeldatav maksumus on 7 miljonit eurot.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.