Turu-uuringufirma GfK Retail and Technology analüüsi kohaselt ostsid eestlased märtsis 28 900 uut mobiiltelefoni, mis on viis protsenti enam kui veebruaris.
Kokku ostsid eestlased 2015. aasta esimese kolme kuuga 86 500 mobiiltelefoni, mis on kuus protsenti rohkem kui aasta tagasi samal perioodil.
Tele2 Eesti müügi- ja turundusdirektori Kristjan Seema sõnul toimub praegu suurem nutitelefonide uuendamise periood ja minnakse üle 3G-lt 4G seadmetele. “Viimased moodustasid GFK statistika kohaselt märtsis 57 protsenti kõigist müüdud mobiiltelefonidest. Praegust 4G telefoni saab tehniliselt järgmised aastad rahulikult kasutada, sest viies generatsioon peaks jõudma seadmetesse alles kolme kuni viie aasta pärast,” ütles Seema.
Kristjan Seema sõnul on tänavu küll oodata uut nutilainet kui peale tulevad kantavad ja uutes kohtades kasutatavad internetiseadmed. “Tark tehnika koju, autosse ja käele on praegu juba suuresti olemas, kuid ostjate teadlikkus on veel madal,” ütles seema.
GfK poolt läbiviidud Eesti jaeturu-uuringu kohaselt müüdi 2015. aasta märtsis 21 700 nuti- ja 7200 nuputelefoni kokku 6,3 miljoni euro väärtuses.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.