Eile jõustus Google'i pikalt kõneldud mobiiliotsingu algoritmimuudatus, mis tähendab, et mobiiliotsing hakkab nüüdsest eelistama neid ettevõtteid, kelle kodulehekülg on mobiilisõbralik, kirjutab Business Insider.
See tähendab, et mobiiliversioonile kohanduv kodulehekülg hakkab ilmuma Google'i mobiiliotsingus kõrgemal kohal. Need ettevõtete veebiküljed, mis pole veel mobiilisõbralikuks muudetud, ilmuvad otsingutulemusena tagapool.
Umbes 60% Google'i otsingutest tuleb telefoni kaudu ning Google'i eesmärk algoritmi muutes oli teha otsingu läbiviimine kasutaja jaoks võimalikult mugavaks.
Kuigi Google teatas oma taolisest plaanist juba veebruaris, on siiski arvata, et muudatuse jõustudes pööratakse mobiiliotsingute järjestus siiski peapeale, sest arvatavasti on neid ettevõtteid siiski palju, kes pole jõudnud oma kodulehekülgi mobiilisõbralikuks muuta.
Veebilehekülgi loova ettevõte Duda tegevjuht Itai Sadan ütles Business Insiderile, et ilmselt mõjutab Google'i muudatus miljoneid veebilehekülgi, kõige enam just väikeettevõtteid.
Seotud lood
Alates 21. aprillist tuleb algoritmi muudatus, mis alandab mobiiliotsingutes nende ettevõtete veebilehtede nähtavust, kes ei ole arendanud veebilehte mobiilseks (responsive).
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.