Hiina nutitelefonide tootjast Xiaomist sai peale 1,1 miljardi dollari kaasamist maailma kõige väärtuslikum startup. Ettevõtte turuväärtus küündib üle 46 miljardi dollari.
Praeguse turuväärtuse juures ületab Xiaomi kõik teised startupid, seal hulgas USA takso tellimise mobiilirakendusese Uber Technologiesi, mille turuväärtuseks kalkuleeriti pärast viimast rahastamisvooru 41 miljardit USA dollarit.
Nõnda ongi ainult Facebook rohkem raha kaasanud. 2011. aastal hindasid investeerimispanga Goldman Sachsi analüütikud sotsiaalvõrgustiku väärtuseks 50 miljardit dollarit.
Xiaomi kerkis ettevõtte asutaja Lei Juni eestvedamisel 500 miljoni kasutajaga maailma suurimal, Hiina nutitelefoni turul, tippu kõigest nelja aastaga. Nüüd loodavad analüütikud, et Xiaomi suudab suunata oma äri pelgalt odavatelt nutitelefonidelt ka tarkvara ja teenuste pakkumisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.