Teist aastat järjest võitis Äripäeva aasta ärimehe tiitli uue põlvkonna ettevõtja. Tänavu oli parim insenere ühendava keskkonna GrabCAD üks asutaja ja juht Hardi Meybaum.
Tiitli saanu kinnitas tänavu oma ettevõtte hinnanguliselt 100 miljoni dollariga (81 miljonit eurot) müümisega, et Eestist on sirgumas uus põlvkond noori ettevõtjaid, kes tahavad maailma muuta. "Hardi valik on kindlasti väga õige – tegu on suurima Eesti start-up'i exit'iga (idufirma müük – toim) ja Hardi väärib kiitust selle eest," ütles Taavet Hinrikus, üks mullusest võitjaist. "Väga tore on näha, et aina rohkem hinnatakse ettevõtjatena uue majanduse ja tehnoloogiasektori inimesi – selge on ju see, et maailm liigub sinna suunas."
Täispikka artiklit saate lugeda
Äripäeva veebist.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.