Täna algab Helsingis rahvusvaheline idufirmade konverents Slush, mille raames toimuval võistlusel osalevad ka idufirmad Eestist.
Kaheksa Eesti idufirmat osalevad pitch'imise võistlusel Slush 100, mille raames tuleb esineda investoritest koosnevale žüriile kuni 3 minuti pikkuse n-ö müügikõnega. Eesmärk on tutvustada oma ideed, potentsiaalset turgu, võimalikke mõõdikuid ja soovitavat rahasummat. Nagu nimigi ütleb, valiti Slush 100 eelvooru 100 idufirmat, mis on peamiselt pärit lähiriikidest.
Kohalikest idudest on võistlustules Comfee, Fleep, GoWorkaBit, Heelosophy, Hyperion Tech, Jobbatical, WellBiome ja VTT-NTM. Kokku on Slushile osalema registreerunud 53 siinset start-up'i.
Eelmisel aastal Slushil toimunud pitch'imise võistluse võitis Eesti idufirma Weekdone, mis sai preemiaks 10 000 eurot. Sel aastal ootab võistluse võitjat 250 000 eurone investeering Soome äriinglite võrgustikult ja Evli pangalt.
Slush 100 võistlusele registreerus 1000 ettevõtet, kelle seast valis edasipääsenud žürii, kuhu kuulusid rahvusvahelised investorid ja suurettevõtjad.
Seitsmendat korda toimuv Slush reklaamib end kui Euraasia idufirmade ja tehnoloogilise talendi koondumiskohta, kus on võimalik tutvuda rahvusvaheliste investorite, ettevõtete juhtide ja ajakirjanikega. Rahvusvaheliseks on Slush kasvanud viimase kolme aastaga. Eelmisel aastal osales konverentsil 7000 inimest 68 riigist.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.