Eesti naised kasutavad tahvelarvuteid peamiselt sotsiaalmeedia tarbeks, mehed videote vaatamiseks.
Tahvelarvuti on olemas rohkem kui kolmandikul eestlastest ehk 35-l protsendil, Lätis on see näitaja 30 protsenti ja Leedus 32 protsenti. „Eestis on tahvelarvutid umbes sama levinud kui Lätis või Leedus, kuid eestlased kasutavad tahvelarvuteid märksa aktiivsemalt ja mitmekesisemalt, kasutades rohkemaid seadme pakutavaid võimalusi ja funktsioone – eestlased teevad rohkem pilte, sooritavad makseid, laevad alla rohkem filme,“ ütles turu-uuringute firma GfK Eesti divisjoni juht Jana Bruns.
Uuringust selgub, et Eesti naised ja mehed kasutavad tahvelarvuteid erinevaks otstarbeks. Eesti mehed kasutavad naistest rohkem näiteks tahvelarvutite navigeerimisfunktsiooni (55 protsenti), video ja pildi tegemise võimalusi (41 ja 66 protsenti) ning vaatavad rohkem videosid (63 protsenti), naistest kasutab tahvelarvutit navigeerimiseks 46 protsenti, videote ja piltide tegemiseks 31 ja 61 protsenti ning videote vaatamiseks 58 protsenti.
Naised käivad see-eest oluliselt rohkem sotsiaalmeedias – 81 protsenti naistest ja vaid 57 protsenti meestest külastab tahvelarvuti kaudu sotsiaalmeedia keskkondi. Samuti ostavad nad tihedamini internetist sooduskuponge (22 protsenti naistest ja 9 protsenti meestest) ning kasutavad aktiivsemalt tervise- ja spordiäppe (18 protsenti naistest ja 9 protsenti meestest).
Tarbijakäitumise uuringu Samsung Index LIVING eesmärk on analüüsida inimeste käitumis- ja tarbimisharjumusi ning tehnoloogia mõju inimeste elule Eestis, Lätis ja Leedus. Uuring viidi Balti riikides läbi ligi 2200 vastaja hulgas. Tarbijakäitumise uuring Samsung Index LIVING viidi läbi turu-uuringute firma GfK CR Baltic poolt, kasutades CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) meetodit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.