Skype Eesti endine juht Sten Tamkivi käivitas idufirma Teleport Inc, mis aitab töötajatel leida rahaliselt meelepäraseima elukoha maailmas.
Teleport arendab tarkvara, mis aitab inimestel, kes saavad töötada asukohast sõltumata, valida sobivat elukohta. Arvesse võetakse erinevaid näitajaid nagu majutus, toit, transport, haridus, tervishoid jne. Eesmärk oleks vähendada seniseid kulusid, et sissetulekust jääks alles rohkem vaba raha.
Tamkivi sõnul ei võrdu töökoht enam elukohaga, sest iga aasta saavad miljonid inimesed elada ükskõik kus ning teha kaugtööd. „See algas süvatehnoloogia professionaalide ringkonnas, kuid laine jätkub: ligi viiendik maailma töötavatest inimestest töötab väljaspool kontorit,“ kirjutas Tamkivi blogipostituses. Esimeste töötavate toodete/teenusteni läheb tema sõnul veel natuke aega.
Tamkivi on Teleporti tegevjuht ja kaasasutaja. Ettevõtte teine asutaja on Balaji Srinivasan.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Me tuleme tagasi Eestisse. Ei, see ei ole mingi konkreetne ühekordne uudis või tähistamist väärt eriline sündmus. Ütlen seda lihtsalt kontekstiks, kirjutab ettevõtja Sten Tamkivi Memokraadis.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.