• 31.01.14, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google'i madalamad reklaamihinnad tõi müügiedu

Google'i neljanda kvartali käive ületas analüütikute ootusi, kuna suuremad kulutused pühadaegse perioodi reklaamidele tasusid ära vaatamata madalamatele reklaamihindadele.
Käive kasvas 11%, 13,6 miljardile dollarile. Kasum osade tulude-kuludeta oli 12,01 dollarit aktsia kohta. Analüütikud ootasid 13,4 miljardi dollarilise käibe juures 12,25 dollarit kasumit aktsia kohta. Ettevõtte puhaskasum kasvas 17%, 3,38 miljardile dollarile, vahendab Bloomberg.
Google'i reklaamihinnad langesid neljandas kvartalis 11% võrreldes II kvartali 8%se langusega. Samal ajal hüppas klikireklaamide maht 31%.
"Fakt, et kliki hinnastamine langeb, näitab, kui palju neil on veel vaja tööd teha mobiilidega," ütles BGC Partnersi analüütik Colin Gillis, kes soovitab aktsiat hoida.
Kahjumik Motorola viis tulemusi taas alla, kuid selle telefonitootmise müüb Google Lenovole, säilitades patendiportfelli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele