Facebooki aktsia tõusis täna pilvedesse tänu headele majandustulemustele ning väga heale edule mobiilreklaamides, mis on tugevaid kasvunumbreid näidanud.
Läinud aasta neljandas kvartalis teenis Facebook 53% enda reklaamitulust mobiilreklaamidest, vahendab MarketWatch. See number oli null, kui Facebook börsile läks vähem kui kaks aastat tagasi.
Facebooki äritegevuse juht Sheryl Sandberg tõi välja, et sotsiaalvõrgustiku kasseeritud 1,25 miljardit dollarit mobiilreklaamidest neljandas kvartalis oli peaaegu sama palju kui kogu Facebooki käive 2012. aasta neljandas kvartalis.
Needham & Co analüütiku Laura Martin hinnangul paneb Facebook kõigist mobiilreklaamidest igast viiest kulutatud dollarist ühe dollari enda tasku.
"Võib-olla kõige muljetavaldavam oli fakt, et läinud kvartal oli kuues kord järjest, kui firma reklaamitulu kasvas, mis selgelt viitab väga heale impulsile firma äris," kirjutas Cowen & Co analüütik John Blackledge kirjas klientidele.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.