• 13.11.13, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autod edastavad tootjaile salaja infot

Autod, millel on sisseehitatud internetiühenduse loomise võimalus, saadavad kasutaja teadmata tootjaile erinevaid andmeid.
Tõenäoliselt edastatakse nii teavet auto tehnilise seisundi ja kasutusviiside kohta, kuid selget ülevaadet info sisu kohta pole, vahendab auto24.ee ajakirja Auto Bild.
Nii avastas üks Auto Bildi lugeja, et tema BMW saatis navigatsioonisüsteemi "Professional" kaudu autotootjale mingeid andmeid. Seejuures pole nende andmete edastamist võimalik peatada või katkestada.
Tootjad ise väidavad, et see on vajalik parema teeninduskvaliteedi tagamiseks.
Näiteks sellisest infoedastusest on olukorrad, kus autoesindusest helistatakse kliendile ja palutakse tal teatud kilometraaži saavutamise tõttu tulla autoga hooldusesse.
Andmekaitsjate sõnul peaks auto poolt edastatav info olema aga rangelt reglementeeritud, sest liiga detailsete andmete abil on võimalik teha järeldusi hoopis auto omaniku või kasutaja kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele