Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ekspress omandab osaluse Leedu ettevõttes
AS Ekspress Grupp ja UAB Adnet Media aktsionärid sõlmisid täna aktsiate ostu-müügi lepingu, mille kohaselt Ekspress Grupp omandab 49% osaluse Leedu ettevõttes UAB Adnet Media, mis tegeleb internetireklaami müügiga Eestis, Lätis ja Leedus.
Ekspress Grupp saab ka optsiooni 2017. aasta esimeses kvartalis omandada ülejäänud 51% UAB Adnet Media aktsiatest.
Omandamise eesmärgiks on reklaamitoodete portfelli suurendamine online-meedia segmendis. Tehing ei ole käsitletav tehinguna seotud isikuga ning emitendi nõukogu ega juhatuse liikmed ei ole tehingust muul viisil isiklikult huvitatud.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.