Hollandi tervishoiu, valgusseadmete ja tarbeelektroonika tootja Philips teatas täna puhaskasumi ligi kolmekordistumisest. Kasum paranes kogu grupis.
Philipsi kolmanda kvartali puhaskasum tõusis võrreldes möödunud aastaga 105 miljonilt eurolt 281 miljoni euroni ning käive kasvas 3 protsenti 5,62 miljardi euroni. Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid puhaskasumiks 209 miljonit ja käibeks 5,62 miljardit eurot.
„Me jääme pühendunuks oma selle aasta finantseesmärkidele, vaatamata praegusele maailmamajanduse vastutuule jätkumisele,“ ütles Philipsi tegevjuht Frans van Houten.
Ettevõtte kõik kolm äriüksust näitasid võrreldes möödunud aastaga tugevat paranemist. Viimase kahe aastaga on Philips täiustanud tootevalikut ning USA ja Euroopa majanduse mõjudest vähenemiseks on ettevõte laienenud sellistesse arenenud riikidesse nagu India, Venemaa, Hiina, Indoneesia.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.