• 27.09.13, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebilehte planeerides kehastu sihtgrupiks. Aknafirmade näide.

Eesti üks kogenumaid veebi-professionaale Kaupo Kalda annab nõu, kuidas sihtgrupi vajadustele keskendudes luua oma ettevõttele veebilehe abil ekperdi kuvand, tekitada usaldust ning sealt edasi paremini müüa.
"Puutume alatasa kokku olukorraga, kus klient on oma teemas nii sees, et ei suuda enam sihtgrupiga adekvaatselt rääkida. Iga päev oma tööd tehes pead sa mingi hetk teatud asju elementaarseks. Me ise oleme sama ämbrit jala otsas logistanud ja rääkinud vahest liialt erialases žargoonis, aru saamata, et näiteks "responsive web" ei ole kõigile une pealt selge termin. Seda keerulisem ja olulisem on mõista, kuidas müüa oma toodet/teenust arusaadavalt "puhtale lehele"," kirjutab Kaupo Kalda OKIA blogis.
Mõtteharjutus näitega – aknad ja Eesti aknatootjad 
Plaanin vahetada oma majal aknad soojapidavamate vastu, mõistlikus hinna ja tulemuse suhtes. Selleks, et teemas orienteeruda, olen püüdnud guugeldada ja uurida. Tavaline inimene ei tea akendest ju suurt midagi, on pakettaknad, on mingid materjalid nagu puit, plastik, vist alumiinium, on soojapidavamad, on vähem, 2-kordsed, 3-kordsed… Umbes sellised on teadaolevad lähteandmed inimesele tänavalt.
Google Adwordsi Keyword Planner ütleb, et sõna "aknad" otsitakse keskmiselt 2400 korda kuus ning on ilmselt selle teema enimotsitud termin. Teisel kohal on "puidust aknad" 390 otsinguga. Kui otsin Googlest "aknad", tulevad Viking Window, Arutech, Plasto. Just need 3 tublit Eestimaa ettevõtet saavad absoluutse enamuse Google orgaanilisest liiklusest endale. Hästi tehtud SEO ja üldine brändituntus, aga kuna Google robot ei osta aknaid, vaatame, kas mind aidatakse ka ostusoovini.
Hea veeb peab olema läbimõeldud, eesmärgipõhine. Loodetavasti aitavad aknafirmade näited OKIA blogis teid siinkohal edasi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele