Tallinnas ja Tartus on avatud uus takso tellimise teenus mTakso.ee, mis võimaldab tellida taksot nutitelefoni ja arvuti kaudu paari klikiga.
mTaksoga tellimisel ei pea klient ootama dispetšeri kõnejärjekorras ega helistama mitmetele tellimisnumbritele, sest rakendus tuvastab kliendi asukoha automaatselt. Seejärel saab tellija kõigi lähedal asuvate taksode hulgast valida sobiva, kas hinnakirja, klientide tagasiside, asukoha või auto mudeli alusel. Pärast valiku kinnitamist jõuab tellimus koos aadressiga otse taksojuhi telefoni ekraanile. Lisaks on sõidu lõppedes võimalik ka taksojuhi teeninduse kohta tagasisidet jätta.
Juhul kui kliendi lähedal parasjagu vaba taksot ei ole, siis näitab mTakso kohalike taksofirmade tellimisnumbreid (kõigis suuremates Eesti linnades).
Kuna tellimine toimub ilma helistamata, siis on mTakso väga sobilik kõne- ja kuulmis-puuetega inimestele ning olukorras, kus helistamine pole võimalik (kontsert, koosolek jms). Teenus on klientidele tasuta ning saadaval nii eesti, vene kui ka inglise keeles. Taksojuhtidele annab mTaksoga liitumine tühjalt ootamise perioodil täiendavaid tellimusi, samas jätkates tööd oma praeguses taksofirmas. Tipptundidel tekib tihti olukord, kus mõnel taksofirmal ei ole vaba taksot pakkuda ning samas teiste firmade juhid ootavad tühjalt kliente. mTakso aitab seda probleemi lahendada, pakkudes kliendile kõiki läheduses asuvaid vabu taksosid, olenemata nende firmast.
mTakso rakenduse autor, noor ettevõtja Markus Villig (19 aastane), lõpetas sellel kevadel Tallinna Reaalkooli ning on sügisest Tartu Ülikooli IT teaduskonna tudeng. Alates 2010. on ta osalenud mitmetel Garage48 startup üritustel ning esinenud ka Äripäeva konverentsil 31.05.2011 “Kuidas välja vahetada müügijuhtimise- ja kliendihaldustarkvara”.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.