Yahoo omandas e-kirju haldava rakenduse Xobni, mis peaks internetifirma jaoks olema püüdlus parandada oma online-tooteid ja suurendada veebiliiklust, vahendas Reuters.
Yahoo teatel plaanitakse Xobni tehnoloogia integreerida oma kommunikatsioonitoodetesse, sealhulgas mobiili- ja personaalarvutite versioonide e-kirjade ning vahetu sõnumi saatmise teenustega.
Yahoo ei avalikustanud tehingu rahalisi andmeid, kuid tehnoloogiablogi AllThingsD hindas kokkuleppe väärtuseks 30-40 miljonit dollarit. Internetifirma teatel liituvad Yahooga 31 Xobni töötajat, kelle hulgas on tegevjuht Jeff Bonforte.
Viimase aasta jooksul on Yahoo omandanud üle kümne väike- ja idufirma, keskendudes peamiselt nutitelefonide ja tahvelarvutite jaoks mõeldud tehnoloogia ning teenuste lisamisele.
Teisipäeval omandas Yahoo mobiilirakenduse Qwiki, mis teeb kasutajate pilte ja videosid kasutades lühifilme. Esmaspäeval võttis Yahoo üle mobiilirakenduse Bignoggins Productionsi, mis aitab mängijaid virtuaalsete spordivõistkondadega.
Eelmisel kuul ostis Yahoo 1,1 miljardi dollariga blogikeskkonna Tumblr, mis on seni Yahoo tegevjuhi Marissa Mayeri suurim tehing.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.