• 01.07.13, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ordi ja Arvutikeskuse omanikud karvupidi koos

Arvutikaupu müüva AS Ordi juht ja suuromanik Sulev Sisask süüdistab seni Kristjan Pihelgasele kuulunud Arvutikeskust maksupettuses, Pihelgas omakorda näeb selle taga konkurendi kadedust.
"Arvutikaubandusega tegelevate ettevõtjatele pole uudis, et Arvutikeskus on aastate vältel tegelenud käibemaksupettusega," andis AS Ordi suuromanik Sulev Sisask konkurendi tegevusele karmi hinnangu. Sisask lisas, et maksupettus on arusaadav neile, kes tunnevad turgu ja on analüüsinud Arvutikeskuse majandusaasta aruandeid. Maksupettuste probleem on terve ärikeskkonna pahe, mis kipub viimasel ajal kasvama, nentis ta. "Nagu spordis - võita tahavad kõik, aga mõned keelatud vahendeid kasutades," märkis Sisask.
"Väga paljud Ordi kliendid ja töötajad on Arvutikeskusesse mõne aasta jooksul üle tulnud ja Ordi on oma turuosa palju kaotanud," põhjendas konkurendi kriitikat Arvutikeskuse senine juht ja omanik Pihelgas. Ta lisas, et juba varasemast ajast levitab Ordi juht Arvutikeskuse kohta laimu. "Isiklikult pean seda äärmiselt kahetsusväärseks, et niivõrd lugupeetud ettevõtet juhib inimene, kes pigem võiks kollases ajakirjanduses töötada," ei hoidnud ka Pihelgas end Ordi juhi aadressil tagasi.
Pihelgase sõnul kontrollis maksu- ja tolliamet ettevõtte 2012. aasta tegevust ega leidnud ühtegi maksualast probleemi. Maksuamet toimunud kontrolli kommenteerida ei saa.
Esmaspäevane Äripäev kirjutab, et Arvutikeskuse tegevuse võtavad uue ettevõtte kaudu üle väikelaenude äris edu saavutanud Haapsalu ettevõtja Arne Veske ja paar Arvutikeskuse töötajat. Pihelgas enam selle äriga seotuks ei jää.
Loe teiste konkurentide arvamust ja Pihelgase pikemaid selgitusi esmaspäevasest Äripäevast. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele