Ülipopi mängu Angry Birds loonud Soome firma Rovio Entertainment eeldab, et üle poole tulevasest müügist saadakse tarbetoodetelt nagu rõivad, kuna ettevõte laiendab brändi kaugemale mobiiltelefonitarkvarast.
Soome ettevõttes moodustasid tarbekaubad 45% mullusest 199 mln dollarilisest müügist. See osakaal peaks kasvama, kuna Rovio müüb mängukangelaste piltidega T-särke ja mänguasju, ütles ettevõtte turundusdirektor Peter Vesterbacka täna Pekingis üleilmsel mobiilse interneti konverentsil, vahendab Bloomberg.
2003. aastal Rovios loodud ettevõte ei peatu vaid rõivastel, vaid laiendab videoteenuseid ning loob teemapargid Soomes, Hiinas ja Suurbritannias. Angry Birdsi on alla laaditud 1,7 miljardit korda ning see käib kaasas nutitelefonide ja tahvelarvutite võidukäiguga.
"Meil on läinud allalaadimistega ja tarbijate aktiivsusega hästi, kuid me ei ole mängukompanii," ütles Vesterbacka. Ettevõte plaanib lähitulevikus teemaparke kõikjal Hiinas, andmata praegu detailsemat infot.
Rovio ostis kaks aastat tagasi animatsioonistuudio ning on ehitanud selle Põhja-Euroopa suurimaks. Stuudio loob kuni kolmeminutilisi klippe ning neid videosid on laaditud alla esimese kuue nädalaga 150 miljonit.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.