Audiitorfirma Deloitte väidab oma värskes IT-ala ülevaates, et ka tänavu veel käib 80 protsenti internetiliiklusest läbi süle- ja lauaarvutite.
Enamgi veel, vähemalt 70 protsenti erinevatele netiühendust pakkuvatele seadmetele kulutatud ajast veedame me personaalarvutites. Kuigi nutitelefonide ja tahvelarvutite müük on toonud kaasa arvamusi, et personaalarvutite aeg on läbi saamas, pole see tegelikult sugugi nii, väidab Deloitte.
Kuigi erinevate uute netiühendust võimaldavate vidinate müügiedu on olnud suur, pole ka personaalarvutid pildilt kuhugi kadunud ja seda väga lihtsal põhjusel - neid on mugavam kasutada. Nende ekraan on suurem, klaviatuur kasutajasõbralikum, hiir käepärasem. Inimesed ei taha tihtipeale mitte ainult lugeda midagi, vaid ka ise veebis sisu luua. Ja seda on palju lihtsam teha suurema ekraani ja mugavama klaviatuuriga. Suurus loeb.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.