• 13.02.13, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Deloitte: mobiilireklaam suundub tahvlitesse ja nutitelefonidesse

Audiitorfirma Deloitte prognoosib, et tänavu jaguneb senine mobiilireklaam kaheks- reklaamiks tahvelarvutites ja reklaamiks nutitelefonides.
Deloitte`i koostatud värske IT-ala ülevaade toob välja, et nutitelefonide reklaam võib tuua kasumit 4,9 miljardit dollarit ja tahvelarvutite sektor 3,4 miljardit dollarit. See tähendab kasumit iga nutitelefoni kohta 2,50 dollarit ja iga tahvli kohta 12,60 dollarit.
Aastaks 2014 ennustab Deloitte tugevat kasvu mõlemas sektoris. Reklaam nutitelefonides võib kasvada kuni 35 protsenti ja reklaam tahvelarvutites kuni 55 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele