• 07.02.13, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev toob turule tellijatele mõeldud poe Privileeg

Ajaleht Äripäev käivitab tänasest püsikliendiprogrammi Privileeg, mis pakub võimalust osta veebikeskkonnast privileeg.aripaev.ee eksklusiivseid tooteid ja teenuseid.
Privileegi näol on tegemist kliendiprogrammiga Äripäeva tellijatele. Eesti turul on tegemist ostukeskkonnaga, milletaolist ajalehed seni pakkunud ei ole.
Programm on suunatud Äripäeva tellijatele, kelle hulka kuuluvad nii eraisikud kui ka lehe tellinud ettevõtete töötajad.
Privileeg annab kaupmeestele hea võimaluse pakkuda just Äripäeva tellijatele välja töötatud tooteid või teenuseid, mis peavad silmas nende eelistusi, ja võimaldab oste sooritada kiirelt ning mugavalt.
Pakkumiste puhul on üheks oluliseks valikukriteeriumiks, et samalaadset võimalust ei ole eelneval ega ka pakkumiste perioodil turul olnud, ning need on koostatud põhimõttel, et igaühel oleks põnev lisaväärtus või muu üllatav nüanss. Piiratud koguses müügile tulevatest pakkumistest saavad esimesena teada Privileegi uudiskirjaga liitunud.
Esimeste pakkumiste hulgas Amanjeda disaineriülikond moedisainer Katrin Kuldmalt, erietendus teatrilt NO99 koos kohtumisega lavastajaga ning Aserbaidžaani mägimatk koos mägimatkamise õppelaagriga. Samuti veiniostureis Bordeaux veinimõisatesse või Imre Kose Gourmet Clubi suupisteid nõupidamiseks või kontoris sünnipäeva tähistamiseks. Esimeses valikus on veel Hi-Fi kõrvaklappide uusim tase Motörheadphönes, luksuslik majutus maalilise Pühajärve kaldal GMP Clubhotelis koos pimeõhtusöögiga kahele. Lisaks atraktiivse hinnaga Illy kohvimasin või professionaalne MACi noakomplekt.
Äripäeva turundusjuhi Annika Urmi sõnul on Äripäeval soov näidata püsitellijatele, kuidas saame olla kasulikud tavapärasest erineval viisil. „Privileegi puhul on tegemist uudse kliendiprogrammiga, millega loodame suurendada Äripäeva väärtust lugejate silmis, tuues nendeni just niisugused unikaalsed pakkumised, mis arvestaks nende huvide ja ootustega.“
Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel tõi välja, et tegemist on ajaloos esmakordse kliendiprogrammiga Äripäeva tellijale, millega loodetakse tugevdada sidet lugejaga.
Ostukeskkonna töötas välja reklaamiagentuur Creatum, tehnilise teostuse ADM Interactive. Keskkonna võtmesõnadeks võib pidada minimalismi ja kasutajasõbralikkust.
Privileegi nime autor, Creatumi loovjuht Igor Baturin rääkis, et sõna „privileeg“ oli parim valik kliendiprogrammile, millega antakse ajalehe tellijaskonnale mõnes mõttes väljavalitu staatus. Privileegi logo disain on saanud inspiratsiooni eesti keelest, kus vokaalid ja nende hääldamise pikkus moodustavad tähendusi. Üksik „e“ on saanud logos millekski enamaks kui vaid„e“.
Projekti käivitamine algsest ideest kuni lõppteostuseni võttis aega ligi kuus kuud. Täpse ülevaate kõigist Privileegi pakkumistest leiab veebilehelt privileeg.aripaev.ee.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele