Hewlett-Packard on tõenäoliselt ohverdanud oma brutokasumi, et võita turuosa neljandas kvartalis, kui firma taastas oma liidripositsiooni personaalarvutite tootjana, vahendas Bloomberg.
Turu-uuringuid koostavad Gartneri teatel aitas Hewlett-Packardi domineerimine professionaalsete personaalarvutite osas Lenovolt juhtkoha võtmist. Hewlett-Packard tarnis viimases kvartalis 16,2% personaalarvuteid võrdluses eelmise aasta 15,5%-ga.
Gartneri teatel kasvas Lenovo personaalarvutite turuosa neljandas kvartalis 15,5%-ni, aasta varem oli vastav näitaja 13,6%. Lenovo hoidis liidripositsiooni ühe kvartali, kui suutis 2012. aasta kolmandas kvartalis mööduda Hewlett-Packardist, mis oli juhtkohta hoidnud kuus aastat.
New Yorgi aktsiaturul kohaliku aja järgi kell 12:09 (Eestis kell 19:09) tõusis Hewlett-Packard 3,35%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 36,96%.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.