CV-Online’i moodi keskkonnad niipea veel ei kao, aga viimasel ajal olen oma tutvusringkonnas näinud palju töötajate otsimist Facebooki kaudu, kirjutab ajakirjas Personali Praktik sotsiaalmeediaturunduse agentuuri GOAL asutaja ja loovjuht Marko Saue.
Facebooki kasutatakse Saue kogemusel nii disainerite, arendajate, assistentide, sisestajate, sekretäride kui ka ehitajate leidmiseks. Keskmisel FB kasutajal on paarsada sõpra ja hästi lihtne on teha postitus sisuga “Sõbrad, aidake palun leida hea ... Kandideeri ise, soovita sõpra või jaga infot edasi!”. Oma sõprade käest saadud soovitus on usaldusväärne ja sellisele lihtsale postitusele on võimalik saada paari tunniga mitukümmend vastust. Kui tulevane töökoht on veel kena fotoga ka illustreeritud ja postituse juures juhend ja palve, et seda postitust levitataks, võib see info Saue hinnangul jõuda päris suure auditooriumini.
Loe edasi ajakirja Personali Praktik detsembrinumbrist, kuidas jõuda Facebookis soovitud sihtrühmani. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka
veebis.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.