Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, mis võimaldab koguda ostudelt kuni 5% boonust.
Esimese toidukauplusteketina alustab Prisma ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega liitumine on kõikidele soovijatele tasuta. Prisma tegevdirektor Janne Lihavainen kommenteeris, et programmi on klientidel väga lihtne kasutada ja sellega saab koguda Eesti jaeturul kõige kõrgemat boonusprotsenti.
"Samuti oleme suurtest jaekettidest esimene, kes ei pea vajalikus toota veel üht plastikkaarti, vaid kasutame ID-kaarti, mis peaks tänaseks olema juba kõikidel Eestis elavatel inimestel," lisas Lihavainen.
Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab saada ostudelt tagasi boonusraha 0,5% kuni 5%. Mida suuremad on ostud, seda suurem on ka boonus, mis arvutatakse iga kuu järel. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.
"Konto on ülesehituselt sarnane Soome S-Etukorttiga," lisas Lihavainen. "Küll aga on boonustasemed Eestis kliendisõbralikumad. Kõrgemale tasemele jõuab märksa väiksemate igakuiste ostudega."
Kontoga saavad liituda kõik täisealised isikud, kel on ID-kaart. Soovi korral saab pere koguda boonust ühiselt ning oste ja boonustaset jälgida kaupluseketi kodulehel.
Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi tegevuse arendamisse Eestis.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.