EMT kasvatas III kvartalis klientide arvu. Suurim kasv tuli mobiilsest internetist, kus mobiilse interneti arvutis kasutajate hulk kasvas eelmise aasta III kvartaliga võrreldes 60%.
Kolmanda kvartali lõpu seisuga oli EMT-l 803 000 klienti, neist 578 000 lepingulist ja 225 000 kõnekaardi kasutajat. Eelmise aasta kolmanda kvartaliga võrreldes lisandus aasta jooksul EMT-le 49 000 uut klienti ning suurim kasv on tulnud just mobiilse internetiga liitujatest.
„Kindlasti on üheks kasvu soodustavaks teguriks 4G võrgu kiire väljaehitamine, mis toob üha enamate inimesteni ülikiire mobiilse interneti võimaluse,“ ütles EMT juhatuse esimees Valdo Kalm. „Investeerime aasta jooksul eeskätt just võrkude arengusse 22,2 miljonit eurot, et pakkuda kvaliteetset teenust ning käia kaasas klientide kasvava vajadusega mobiilse interneti järele.“
Eesti territooriumist katab 4G võrk kolmanda kvartali lõpu seisuga 35%.
Mobiilse interneti vajaduse kasvu taga on Kalmu sõnul ka üha kiiremini kasvav nutiseadmete valik. „Septembris ulatus nutitelefonide müük 60% telefonide kogumüügist ning suvel toimus sarnane murrang ka arvutimüügis, kui esmakordselt müüs EMT tahvelarvuteid rohkem kui sülearvuteid,“ märkis Kalm.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.