Uuringufirma Gartner andmetel vähenes personaalarvutite tarne kolmandas kvartalis 8%. Parimaid tulemusi kolmandas kvartalis näitas Lenovo, teise positsiooni hõivas HP.
Rahvushvaheliselt oli personaalarvutite tarne kolmandas kvartalis 87,5 miljonit ühikut, mida on 8,3% võrra vähem kui 2011. aasta kolmandas kvartalis. 2012. aasta kolmandas kvartalis tarnis Lenovo 13 767 976 ühikut ja saavutas sellega 15,7% turuosa. HP tarne samal perioodil oli 13 550 761 ühikut (turuosa 15,5%). Järgnesid DELL (10,5%), Acer (9,9%) ja Asus (7,3%) .
Gartneri peaanalüütiku Mikako Kitagawa sõnul keskendusid edasimüüjad septembri lõpus laovarude realiseerimisele, et valmistuda Windows 8 tulekuks. Edasimüüjad olid ostutellimuste vormistamisel konservatiivsed, reageerides kooliperioodi alguse kehvadele müügitulemustele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.