Saksamaa suurima telekomifirma Deutsche Telekomi II kvartali kasum kasvas tänu USAs mobiiltelefonide müügile allahindluste vähendamisele, mis aitas saada üle kahanenud käibest Euroopas, vahendab Bloomberg.
Mõnede kulude tuludeta EIDTA kasum kasvas aastaga 0,2 protsenti, 4,7 miljardile eurole, ületades analüütikute 4,58miljardilist ootust. Kasvas kasumlikkus T-Mobile USA üksuses ja koduturul Saksamaal.
Kompanii juht Rene Obermann püüab stabiliseerida USA äri, mille müük mullu AT&T-le ebaõnnestus. Samal ajal on ettevõttel tegemist Euroopa operatsioonide kasvule viimisega.
T-Mobile USA kaotas 557 000 lepingulist klienti võrreldes analüütikute prognoositud 346 200ga. Siiski kasvas üksuse Ebitda USA dollarites 5,7 protsenti ja eurodes 19 protsenti, 1,06 miljardile eurole.
Teise kvartali puhaskasum oli 614 miljonit eurot (analüütikute ootus 607 miljonit). Käive vähenes 0,7 protsenti, 14,38 miljardile eurole (analüütikute prognoos 14,4 miljardit eurot).
Deutsche Telekom taaskinnitas täna lubadust maksta 2012. aastal dividendiks vähemalt 70 senti aktsia kohta.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.