Tagurpidi arvestust ei ole täna mõistlik teha, sest arveldus ja aruandlus muutuks väga keerukaks, kommenteeris Elva Tarbijate Ühistu juhatuse esimees Hando Ivask ettepanekut arvestada sulas maksval kliendil kaarditasu hinnast maha.
„Kui kaupmehed tõesti sooviksid kliendile näidata, kui kõrged need tasud on ja kuidas mugavus maksab, saaks seda teha lihtsa sammuga – pakkudes sularahas maksjale kaupa kaardimaksetasude võrra soodsamalt,“ kirjutas reedeses lehes Äripäeva rubriigitoimetuse juht Rivo Sarapik.
Hando Ivaski teada on mõned väiksemad ärid Eestis seda kunagi isegi praktiseerinud. „See teema jääb siiski aastate tagusesse aega, kui kaardimakse hinnad ehk kaupmehetasud olid väga kõrged,“ rääkis Ivask. „Alla kolmeprotsendilist kaupmehetasu väikeettevõtjale ei olnudki ja see oli tema jaoks päris suur raha. Täna on kaupmehetasud liikunud natuke allapoole ja seega on situatsioon teine.“
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.