Oma uues kampaanias teeb Skype sapist nalja Twitteri ja Facebooki üle, vahendab businessinsider.com.
Eelmisel nädalal käivitas Skype USAs ja Suurbritannias turunduskampaania, mille peaeesmärk on panna meid väärtustama omavahelist otsesuhtlust. Seejuures vastandab Skype end sotsiaalvõrgustikele.
12 miljonit dollarit maksva kampaania slogan on "It's time for Skype" - on aeg kasutada Skype'i. Kuigi osa kampaanias kasutatavatest sõnumitest on üldisemat laadi - küsides näiteks, millal muutus normaalseks õnnitleda ema tema sünnipäeval kirjalikul teel -, siis teised püüavad otseselt Twitteri ja Facebooki kaudu suhtlemist naeruvääristada.
Businessinsider.com pöörab seejuures tähelepanu asjaolule, et kuigi Skype on antud kampaania raames suhtlusvõrgustike suhtes kriitiline, püütakse väljaspool seda nendega koostööd teha. Näiteks on Skype ja Facebook ühendanud oma jõud, et võimaldada Facebookis videokõnesid teha.
Samuti on Skype teatanud plaanidest luua nn humoticon - Facebooki aplikatsioon, mis aitaks kasutajatel luua nende enda näol põhinevaid emotikone.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.