• 23.02.12, 09:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hewlett-Packard teenis kvartaliga 30 miljardit tulu

Hewlett-Packard teenis 31. jaanuaril lõppenud majandusaasta esimeses kvartalis 30 miljardit USA dollarit puhastulu, mis on 7% vähem kui aasta tagasi.
Tulu aktsia kohta (EPS) vähenes 38 protsenti, 0,73 dollarile. Maksujärgseid kulusid mitte arvestades (non-GAAP) langes tulu aktsia kohta 32%, 0,92 dollarile. Esimese kvartali non-GAAP tulemused ei sisalda 19 senti aktsia kohta maksudejärgset kulu, mis on seotud immateriaalse põhivara amortisatsiooni ning restruktureerimis- ja ülevõtmistasudega.
HP Ameerika piirkonna tulud vähenesid esimeses kvartalis 9%, 13,2 miljardi dollarini, Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonnas 4%, 11,7 miljardi dollarini ning Aasias ja Vaikse ookeani piirkonnas 10%, 5,2miljardi dollarini. Valuutakursi muutusega korrigeerides oli tulude langus Ameerikas 8%, Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas 5% ning Aasias ja Vaikse ookeani piirkonnas 12%.
Väljapoolt USAd teenitud tulud moodustasid esimeses kvartalis 66% HP kogutulust. Seejuures vähenesid Brasiiliast, Venemaalt, Indiast ja Hiinast teenitud tulud 13%, moodustades 10% HP kogutuludest.
Teise kvartali tuluks aktsia kohta prognoosib ettevõte 0,68-0,71 dollarit raamatupidamistava järgi ning non-GAAP tuluks 0,88-0,91 dollarit. Non-GAAP tulemused ei sisalda maksudejärgset tulu 20 senti aktsia kohta.
HP ootab kogu 2012. aasta tuluks aktsia kohta ligikaudu 3,20 dollarit raamatupidamistava järgi ning vähemalt neli dollarit non-GAAPi järgi. Non-GAAP tulemused ei sisalda maksudejärgset tulu 80 senti aktsia kohta, mis on seotud immateriaalse põhivara amortisatsiooni ning restruktureerimis- ja ülevõtmistasudega.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele