Kui maailmas valitseb uus veebimull, siis suhtlusportaal Rate.ee tulemused lähevad aga kiirelt allamäge.
Serenda Invest OÜ, mille tegevusalaks on internetiportaali Rate.ee haldamine ja administreerimine, aruannetest selgus, et firma käive ja kasum on aasta-aastalt kahanenud. Ettevõte pakub Rate.ee vahendusel internetipõhise suhtluskeskkonna teenuseid, müüb internetireklaami ja vahendab EMT kõnekaardi „Simpel X” müüki.
2010. aasta majandusaasta aruandest selgus, et mullu oli ettevõtte prioriteediks Rate.ee arendamine ning uue portaali Flirtic.ee käivitamine. Ettevõtte juhatuse esimees Viktor Ostsepkov märgib aruandes, et Flirtic.ee esmaseks eesmärgiks oli kasutajate baasi tekitamine, seetõttu eelmise majandusaasta tulude osas ootusi ei seatud.
Aruande järgi moodustasid 2010. aastal ettevõtte äritulud kokku 8,3 miljonit
krooni. Aruandeaasta kasum oli 1,27 miljonit krooni. Suurim käive oli internetiteenuste valdkonnas, sellele järgnes reklaamimüük.
"Ettevõte näeb jätkuvalt võimalusi Rate.ee aktiivseks turundamiseks koostööprojektide kaudu ning selle tulemusena ARPU (keskmine tulu
kasutaja kohta) kasvuks," märkis Ostsepkov.
Ettevõte peab järgmise aasta riskideks internetireklaami turu madalseisu ning demograafilist olukorda (Rate.ee sihtrühma suuruse vähenemine). "Ettevõte loodab, et uues portaalis Flirtic.ee müüdavad teenused annavad olulise panuse ettevõtte järgmise aasta käibesse," lisas juhatuse esimees.
mln krooni käive kasum 2006 märts - dets 12,03 9,31* ** ilma erakorralise tuluta (immateriaalse väärtuse allahindluse korrigeerimine)
2007 17,30 13,67** 2008 17,90 8,1 2009 10,40 2,7 2010 8,27 1,27 * ilma erakorralise ühekordse kuluta (immateriaalse väärtuse allahindlus)
Taust: Eesti Telekom ostis 2006. aasta aprillis Andrei Korobeinikult 51% Rate.ee aktsiatest 39 miljoni krooni eest
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.