E-toll kindlasti lihtsustab asjaajamist, kuid ei lahenda probleeme lõpuni, sest tolli küsimus on alati kahepoolne, ütles ASi Salvest omanik Veljo Ipits.
"Ma ei tea ühtegi sellist situatsiooni, kus meil oleks e-teenuste pärast sisemiselt kaebusi. Kuid eks meie e-teenused järjest arenevad ka. Ja, kui e-toll tuleb, mis siis ikka, läheb see töö ka kergemaks," sõnas Ipits.
"E-teenustest, millest puudust tunneme, olekski e-toll meie jaoks kõige teretulnum lahendus. Üks asi on see, kuidas me tolli probleemid siitpoolt ära lahendame, aga kaubavahetuses Venemaaga pole põhiline probleem meie tollis, vaid põhiline probleem seisneb ikkagi seal teiselpool piiri," rääkis ta.
"Ühe poole saame võib-olla väga ilusasti korda, aga teise poolega jandime ikka edasi. E-toll kindlasti lihtsustab asjaajamist, kuid ei lahenda probleeme lõpuni, sest tolli küsimus on alati kahepoolne. Me võime olla väga hea e-riik, aga kui teine pool ei ole selleks valmis, siis pole see tulemus selline nagu me ootame," märkis Ipits.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.