• 21.07.10, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiivel: 2010. aasta on mobiilse interneti läbimurde-aasta

Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori Tele2 kliendibaas on 2010. aasta esimesel poolel kasvanud enam kui 18 000 uue kliendi võrra, teatas Tele2.
Tele2 juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul on kliendibaasi kasvu taga eelkõige era- ja äriklientide ületulek konkurentide juurest, kuid olulise osa moodustab ka teises kvartalis hüppelise kasvu teinud mobiilse interneti kasutajate arv, teatas Tele2.
„Aasta esimese kuue kuu põhjal võib 2010. aastat julgelt nimetada mobiilse interneti läbimurde-aastaks – märkimisväärse kiirusega kasvavad nii teenuse kasutajate arv kui ka kasutusmahud,“ sõnas Tiivel.
Mobiilse interneti populaarsusele on Tiiveli hinnangul aidanud kaasa Tele2 strateegia laiendada kiire 3,5G interneti leviala lisaks linnadele ja maakonnakeskustele ka väiksematesse maapiirkondadesse. „Tänavu oleme igal nädalal püstitanud kolm uut tugijaama, mille tulemusel katab Tele2 kiire interneti võrk teise kvartali lõpuks juba rohkem kui 100 linna ja asulat. Meie kindel eesmärk on sügiseks 3,5G leviga katta vähemalt 55% Eestimaa territooriumist ja 85% rahvastikust,“ sõnas Tiivel.
Tele2 Eestil oli 2. kvartali lõpu seisuga 465 000 aktiivset mobiilsideklienti. Tele2 turuosa mobiilsideturul on 34%.
Tele2 teise kvartali käive oli 397 miljonit krooni, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2% vähem.
„Käive on stabiliseerunud ja julgen väita, et majandustsükli põhi jäi 2. kvartalisse. Nii mobiiltelefonide kui arvutite müügis võib täheldada juba praegu selget kasvutrendi, samuti kasvavad hoogsalt kõneminutite mahud. See näitab, et majanduslanguse perioodil väikest langust näidanud tarbimine on taastumas,“ sõnas Tiivel.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele