• 14.04.09, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

eBay aktsia on väärtuslõks

Kunagine internetikaubanduse liider eBay aktsia hind on fundamentaalnäitajaid arvestades väga odav, aga sellegi poolest ei ole analüütikud väärtpaberist vaimustunud, kirjutab Reuters.
Wall Street kutsub eBay aktsiat väärtuslõksuks, kinnitas uudisteagentuurile varahaldusfirma Solaris Asset Management fondihaldur Tim Ghriskey. "See on odav, aga odav on see põhjusega. Asjad ei lähe paremaks, asjad lähevad halvemaks," põhjendas ta.
eBay selleks aastaks ennustatud kasumi ning aktsia hinna suhe (p/e suhe) on 10, nende peakonkurendil internetikaubanduses amazon.comil aga näiteks 54.
eBay on identiteedikriisis, sest on kaugenemine oksjonite korraldamisest pole aidanud investoreid veenda ettevõtte elusjõulisuses. "Nad on teinud hulga vigu ning neil on järgmiseks paariks aastaks väga ambitsioonikad plaanid ettevõtte pööramises paremuse suunas," kinnitas Ghriskey. Samas hoiatas ta, et Wall Streeti analüütikud ei usu neid plaane.
eBay ennustab 2011. aasta käibeks 10 kuni 12 miljardit dollarit võrrelduna analüütikute ennustatud 9 miljardiga. Morningtari analüütik Larry Witt on samuti ettevõtte suhtes pessimistlik ennustades käibe minimaalset kasvu. Turg on tema hinnangul aktsia hinda arvanud väga tugeva oksjoniäri languse.
Pikaajalised investorid usuvad, et ettevõttest saab kunagi asja, aga keegi ei usu, et see toimub kähku. Ka Skype'i müük muutub analüütikute arvates üha tõenäoliseks. Eriti arvestades seda, et internetitelefoni loojad otsivad ettevõtte tagasiostmiseks võimalusi.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele