Olgugi, et poodides müüakse mitmeid
kaameratelefone, mis sensori suuruselt võiks ka tavakaameratele konkurentsi
pakkuda, ei asenda mobiilid veel pildistamisel digikaamerat, kirjutab tänane
Äripäeva ajakiri Tehnotrend.
Tehnotrend valis testi tänavu suvel Eesti turule jõudnud viiemegapikslised kaameramobiilid, et vaadata, kas 5 MP on juba piisav päris kaamera puudumisel pildimasina rolli astuma.
Selgus, et sensori suurus on pigem reklaamides kasutatav müügiargument. Kes tahab raha säästa ning kahe seadme asemel ühe osta, jääb pildistamisvõimaluste osas kaotajaks. Telefonide osa on neis Samsungites ja Sony Ericssonides omadustelt-võimalustelt palju rohkem arenenud kui kaamera pool.Mobiilikaamera pildid on selleks liialt ebateravad ning värvid tuhmid, päris kaamera tasuks edaspidi sahtlisse jätta. Kui esimeste pildistavate mobiilide kaamera sensori suurus oli 0,3 megapikslit ning nüüd juba 5 MP, siis fotode kvaliteedilt vahe nii suur ei ole, kui number lubab eeldada.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.