Elisa klientide arv kasvas tänavu teises
kvartalis möödunud aastaga võrreldes 334 700 kliendini ehk ligi kümnendiku
võrra, Elisa teise kvartali kasum oli 14% suurem kui mullu, ulatudes 171 miljoni
Eesti kroonini.
„Teises kvartalis teenisime 117,4 miljonit krooni kasumit ning ärikasumi (EBITDA) marginaal tõusis 38,9 protsendini. Poolaasta kasum suurenes mullusega võrreldes 7,1% ehk 203 miljoni kroonini. Mobiilsidesektori hüppelise kasvu ajad on Eestis küll möödas, kuid hea teenus ja õiglane hind aitavad turgu juurde võita,“ selgitas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Elisa teise kvartali käive oli 440 miljonit krooni, langedes mullu sama ajaga võrreldes 10,4%. Käibelanguse põhjuseks on operaatoritevahelise sidumistulu vormiline vähenemine, mis sõltus regulatsioonist ja muutus möödunud aasta novembris. Tänavuse esimese kvartaliga võrreldes kasvas käive 9% võrra.Elisa on Eesti operaator, mis pakub kõne- ja internetilahendusi nii mobiilside- kui ka püsivõrgu kaudu. Elisa mobiilsidevõrgu levialas elab 99% Eesti elanikkonnast. Elisa ja globaalne mobiilsideoperaator Vodafone on sõlminud laiaulatusliku koostöölepingu, mille kohaselt Elisa ja Vodafone pakuvad ühisteenuseid 40 erinevas riigis. Ettevõtte 2007. aasta käive oli 1,88 miljardit krooni ning tegevuskasum 591 miljonit krooni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.