Populaarses arvutimängus „The Sims“ saab
varsti osta Rootsi sisustuskaubamaja Ikea mööblit, kirjutab Rootsi päevaleht
Dagens Nyheter.
Nn elustiilimängu ennast on müüdud juba üle saja miljoni eksemplari ning sellele on ilmunud ka järg, Sims 2. Viimasele omakorda on välja antud mitmeid lisasid ja täiendusi, millele juunikuus lisandub „Home Stuff“. See pakub erinevat sisustust mängutegelaste kodude jaoks. Virtuaalsel mööblil on Ikea kaubamärk ning sama välimus ja nimetus nagu Ikea tootekataloogis.
„Meie jaoks on see üks täiendav turustuskanal. Koostöö ise sündis aga Simsi mängijate pealekäimisel, kes tahtsid mängukeskkonda Ikea mööblit,“ ütles lehele Ikea pressiesindaja Ylva Magnusson.
Enamus Simsi mängijaid on küll liiga noored selleks, et Ikea kauplustes oste teha - viiest kolm on vanuses 13-24 aastat. Samas on igast neljast üks 25-34 aastane. See on Ikea jaoks juba oluline sihtgrupp.
Ikea ei avalikusta palju reklaam virtuaalkeskkonna kaudu firmale maksma läheb. Teistest Rootsi firmadest on varem Simsi keskkonda oma toodete „levitamiseks“ kasutanud ka rõivakett Hennes Mauritz.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.