Nokia teatas, et on kasvatanud eksporti
Hiinast 30 protsendi võrra 6,2 miljardi euroni.
Käive Hiina regioonis, kuhu arvestatakse ka Hongkong ja Taiwan, kasvas 2007. aastal 6,4 miljardi euroni võrrelduna 5,3 miljardi euroga 2006. aastal.
Nokia on suurendanud turuosa Hiinas, pakkudes sealsele turule laia sortimenti alates alla 50 dollari maksvatest telefonidest ja lõpetades kallite nutitelefonidega.
Nokia Hiina investeeringute presidendi Colin Gilesi sõnul on ettevõtte turuosa Hiinas üle 35 protsendi, kirjutab Bloomberg. 2007. aastal kasvas ettevõtte Nokia müügimaht Hiinas 39 protsenti 70,7 miljoni telefonini.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.