• 16.01.08, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fujitsu ostis Eesti tarkvaraarendaja

Eesti tarkvaraarendaja AS Mandator Estonia kuulub nüüdsest Fujitsu IT-gruppi.
Eelmise aasta lõpus omandas maailma suuruselt kolmas IT firma Fujitsu läbi oma Euroopas asuv tütarfirma Fujitsu Services üle 90% Skandinaaviamaades tegutseva Mandator grupi aktsiatest, teatas ettevõtte.
Mandatori nõukogu esimehe Niilo Saardi sõnul loodetakse omanikevahetusest osa ka Eestis.
"Fujitsu on suur, väga suur maailmafirma ja nende kogemused toodete ja teenuste arendamisel ei vaja lahtirääkimist," ütles Niilo Saard.
Tema sõnul ei ole täna selge kuivõrd hakkab Fujitsu tulevikus mõjutama Mandator Estonia tegemisi, kuid kindlasti liigub suurest grupist oskusteavet ka Baltimaadesse. "Me loodame, et saame oma arendusmeeskonnaga läbi Fujitsu globaalse kogemuse ning samas õpime neilt midagi uut, millega rikastada meie koduturgu" sõnas Saard ning lisas, et ühe võimaliku koostöövaldkonnana nimetab ta erinevate majandustarkvarade lisandumist tootevalikusse.
Saardi sõnul jätkab Mandator Estonia lähiajal tegutsemist oma senise nime all. Märtsiks valmib strateegiline plaan, mis selgitab Mandator Estonia rolli Fujitsu kontsernis.
Fujitsu Services, ametliku nimega Fujitsu Services Overseas Holdings Limited, omandas peakontoriga Rootsis asuva enam kui 500 töötajaga Mandatori aktsiapaki läbi avaliku ostupakkumise ja esitas pärast 90% osaluse kokkusaamist taotluse Mandatori väljaarvamiseks OMX Stokholmi börsi nimekirjast.
AS Mandator Estonia on vanimaid Eesti tarkvarafirmasid, mis alustas oma tegevus 1992 aastal Asserti nime all. 2000 aasate alguses muutis firma oma nime Cell Networkiks ja 2006 aastal oma emafirma järgi Mandator Estoniaks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele