Aastaga on kasvanud 15-74aastaste inimeste
hulk, kes kasutavad internetti igapäevaselt hulk 40 protsendini, selgus
majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi tellitud TNS Emori uuringust.
Sagedasemad interneti kasutajad on 15-34aastased, töötavad ja õpilased-üliõpilased, tallinlased ning need, kes teenivad üle 6000 krooni pereliikme kohta kuus.
Uuringu andmetel on 66% interneti kasutajad teinud seda viimase kuue kuu jooksul. Ligi pooled küsitletutest vastasid, et nad kasutavad internetti nädalas vähemalt viiel päeval. Iga päev kasutab internetti 40% sellesse vanusegruppi kuuluvatest inimestest.
Kõige populaarsemad tegevused on e-posti vahendusel suhtlemine, internetipanga kasutamine, info otsimine ja internetiportaalide külastamine. Arvuti- ja internetikasutajate kasv on olnud kõige suurem 35-49aastaste, Lõuna-Eesti ja Virumaa ning maa-asulate elanike seas.
Võrreldes eelmise aasta sügisega on koduarvutis tulemüüri omavate elanike osakaal veidi kasvanud ning viirustõrje tarkvara kasutajaskond on samal tasemel, mis aasta eest (samas tuleb arvestada, et internetti ühendatud arvutite arv on vahepeal kasvanud). Nii nagu ka eelmisel aastal, on arvutiviirustega kokku puutunud iga neljas internetiühendust omav Eesti elanik.
TNS Emor viis 2007. aasta septembris-novembris läbi e-seire uuringu, milles uuriti interneti kasutatavust Eestis. Küsitleti 15-74aastasi elanikke.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.