Villu Arak selgitas Skype’i ametlikus
blogis, et 16.-18. augustini kestnud probleemid Skype’i sisselogimisega tingis
suhtlustarkvara kasutajate massiline arvutite restartimine, vahendas
postimees.ee.
Villu Araku sõnul tingis sisselogimisprobleemid programmiviga, mis ilmnes siis, kui suur hulk suhtlustarkvara kasutajaid tegi Windowsi uuenduste allalaadimise järel oma arvutile restardi.
Villu Araku sõnul ilmnesid sisselogimisprobleemid seoses sellega, et väga lühikese aja jooksul tegi suur hulk Skype’i kasutajaid üle maailma oma arvutile Windowsi uuenduste allalaadimise järel restardi.
Kuigi Skype’i võrgul on sisseehitatud isetaastumisvõime, ilmnes Araku sõnul antud juhul varemnägemata programmiviga, mis takistas isetaastumisfunktsioonil kiiresti töötamast. Selle tulemusena ei saanud suurem osa kasutajaid Skype’ile ligi umbes kahe päeva jooksul.
Araku sõnul on Skype’i tarkvara nüüd täiendatud, kindlustamaks, et midagi sarnast enam ei juhtuks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.