EMT turundusdirektori Piret Dubouti sõnul
on ettevõtte noorim klient 2,8aastane ja vanim 104aastane.
EMT-l on kokku Eestis 721 000 klienti ja firma mobiilside turuosa on 47%. EMT suudab pakkuda üle neljasaja tuhande kasutaja asukohas 3,5G teenuseid.
2006. aastal investeeris EMT nii GSM ja 3G tehnoloogiatesse ja raadiovõrku kui ka uutesse teenustesse ligi 300 miljonit krooni. 3,5G arenduse kõrval investeeris EMT ka GSM-võrgu jätkuvasse tihendamisse ning EDGEi edasiarendamisse. Kogu Eesti pindalast on EMT EDGEiga kaetud ca 40%, Tallinnas ca 90% linna pindalast.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.