• 31.01.07, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT noorim klient on 2,8aastane ja vanim 104aastane

EMT turundusdirektori Piret Dubouti sõnul on ettevõtte noorim klient 2,8aastane ja vanim 104aastane.
EMT-l on kokku Eestis 721 000 klienti ja firma mobiilside turuosa on 47%. EMT suudab pakkuda üle neljasaja tuhande kasutaja asukohas 3,5G teenuseid.
2006. aastal investeeris EMT nii GSM ja 3G tehnoloogiatesse ja raadiovõrku kui ka uutesse teenustesse ligi 300 miljonit krooni. 3,5G arenduse kõrval investeeris EMT ka GSM-võrgu jätkuvasse tihendamisse ning EDGEi edasiarendamisse. Kogu Eesti pindalast on EMT EDGEiga kaetud ca 40%, Tallinnas ca 90% linna pindalast.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele