• 17.12.06, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Operaatorite ahnus tapab online-teenused

95 protsenti kõigist turule toodud mobiilteenustest sureb välja operaatorfirmade suure ahnuse tõttu.
Sellise arvamusega tuli lagedale marketingijuht Steve Dietch HP OpenCall grupist, mis valmistab telekomifirmadele kommunikatsioonitarkvara, mis omakorda toodab kolmandiku HP kasumist, vahendas postimees.ee.
«Võrreldes Jaapani ja Koreaga on USA ja Euroopa mobiilioperaatorid erakordselt aplad ning soovivad saada teenustelt kuni 70 protsenti kasumit. Ja siis imestavad, et teenused ei leia piisavalt kasutajaid või teenusearendajad lahkuvad antud ärist,» ütles Dietch.
Dietchi sõnul raiskavad operaatorid palju aega võistlemiseks teenuseloojatega, selle asemel et õppida tundma oma tarbijaid ja nende soove.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele