AUTODOC on abiks auto omanikele, huvilistele ja remontijatele varuosade soetamisel. Tegemist on igati tänapäevaselt kujundatud ja meeldivalt liigendatud rakendusega, mis teeb kasutamise lihtsaks. AUTODOC on aktiivne 27 Euroopa riigis. Viskamegi pilgu peale, milliseid võimalusi äpp pakub.
Liigendus teeb lihtsaks
Kuivõrd auto varuosad on kaup, millel meeletu hulk erinevaid valikuid ja otstarbeid, siis on väga meeldiv, et AUTODOC rakenduses on kõik jagatud erinevateks kategooriateks. Iial ei pea tuhnima läbi suurt hulka asju, mida sul isegi tarvis ei ole. Kogu kaubavalik on jaotatud lausa 32 erinevaks alateemaks tööriistadest ja aksessuaaridest autokeemia ja paranduskomplektide ning kliimaseadmetest salongitarvikute ning filtriteni.
Spetsiaalne valik vastavalt konkreetsele sõidukile
Nagu ikka sääraste rakenduste puhul on võimalik soovitava toote leidmiseks kasutada kohe esilehe üleval asetsevat otsinguriba, kuhu sisestatakse vajaduspõhiselt toode ning seejärel kuvatakse vasted.
Lisaks on AUTODOCil aga kohe esilehe ülal paremal ka üks väga mugav lisa. Sinna on nimelt võimalik liita oma auto mark ja mudel ning seetõttu väga lihtsasti leida vaid enda jaoks olulised tooted ilma et peaks läbi töötama suurel hulgal ebavajalikku informatsiooni.
Igapäevane sisselogimise boonus aitab püsikliente hoida
AUTODOC mobiilirakendus ootab äpi kasutajaid igapäevaselt tagasi tulema, sest nii on võimalik koguda boonuseid reaalse ostukrediidi kujul. Esimesel sisselogimise päeval koguneb kliendi kontole 10 eurosenti, summa suureneb iga järjestikuse külastuspäevaga. Boonust ei ole võimalik maha magada, selle kohta ilmub avades hüpikbanner ning lisaks on võimalus kohe esilehe ülaosas nähtav.
Sooduspakkumistega on lihtne kursus olla
AUTODOC pakub erinevaid soodustusi. Nendega eksklusiivsete pakkumistega kursis hoidmiseks on võimalik liituda meililistiga, mille vahendusel antakse neid pidevalt teada. Lisaks saadetakse listiga liitujatele kupongikoode, mida muul viisil ei saa.
Igapäevaselt kuvatakse hetke sooduspakkumised ka rakenduse esilehel, kus neid on võimalik kohe sisse logides sirvida juba enne kaubavaliku tegemist. See aitab oste planeerida vastavalt parematele pakkumistele ning seega oodata ära just konkreetselt sobiva pakkumise.
Infoikoonid aitavad orienteeruda
All ääres on lisaks soovide nimekirjale veel pooleli oleva ostu korv, klienditugi ja kliendi konto info ikoonid. Igaühele vajutades saab kiirest liigi parajasti vajalikule. Näiteks klienditugi aitab tööpäevadel varahommikust hilisõhtuni ning suure boonusena ka nädalavahetusel. Tuleb vaid rippmenüüst valida oma asukohariik ja saabki emakeeles abi.
Jõuludeks valmis? Soovide nimekiri aitab lemmikuid meeles pidada
Rakenduse all ääres tärni ikoonile vajutades avaneb soovide nimekiri, kuhu on võimalik lehte sirvides ise silma jäänud tooteid lisada ja siis need vajadusel lihtsasti taas leida ilma et peaks jälle kogu infot läbi töötama. Vastu jõule on soovide nimekiri ideaalne päkapikkudele sokutada, et need saaksid sealt abi praktilise kingituse valimisel.
Kust saab?
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.