Nähtamatute teenuste võidukäik keset pandeemiat. Ka valdkondades, kus see tundus võimatu
Viimane aasta on andnud suurepärase võimaluse kastist välja mõelda, kuidas pakkuda teenuseid siis, kui enam pole võimalik kliendiga kohtuda, väidab Elisa Eesti äriarenduse valdkonna juht Merli Üle ning lisab, et nn nähtamatute teenuste pakkumine on uus normaalsus.
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.