Tehnoloogiast tulenevat konkurentsieelist valdavale osale ettevõtetest ei ole enam olemas, sest ligipääs tehnoloogiatele on kõigile olemas, rääkis IT-visionäär Linnar Viik turunduskonverentsil Password.
Ettevõtte strateegia, mis rajaneb tehnoloogilisele konkurensieelisele pole Viigi sünul pikaajaline. "Tehnoloogia elutsüklid on üha lühemad kui ettevõtete elutsüklid. Seega peate väga paljute tehnoloogiatega üheaegselt tegelema," rääkis Viik. "Parem kui teie konkurentsieelis baseerub teie ärimudelil ja hügieenifaktorina on juurde lisatud tehnoloogia komponent." Olulisem tehnoloogiast on Viigi sõnul see, kuidas tehnoloogia mõjutab klientide käitumist. "Kõige olulisem on tehnoloogia kasutajate trendid," lisas Viik.
Viigi hinnangul suureneb tulevikus brändide läbipaistvus, mis tähendab, et ei saa brändi taha peitu pugeda kui selle brändi taga pole hinna, klienditeeninduse, ärimudeli läbipaistvust.
Rääkides tuleviku väljavaadetest rõhutas Viik tehnoloogia eesmärki, milleks on teha ümbritsev maailm lihtsamaks. "See on suur väärtus maailmas, kus kõik asjad on üha keerukamad ja segasemad. Lihtsustavad tehnoloogiad toovad kindlasti ka klientide lojaalsuse," lisas Viik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.