Alates 21. aprillist tuleb algoritmi muudatus, mis alandab mobiiliotsingutes nende ettevõtete veebilehtede nähtavust, kes ei ole arendanud veebilehte mobiilseks (responsive).
Ettevõtted, kellel on juba mobiilne veeb, võiks südamerahuks teha ära testi, kas see on nii ka Google arust. Mobiilisõbralikkust saad testida ka Google enda tööriistaga
SIIT.
Mobiilsetes seadmetes otsitud lehtede alla kuvatakse teade, kas vastav leht on mobiilisõbralik (
mobile friendly) või mitte, mis mõjutab otseselt ka Google nähtavust. "Veebilehed, mis ei ole 21. aprilliks tehtud mobiilseks (ehk
responsive), nende nähtavust alandatakse mobiilist otsides oluliselt," kinnitas Tanel Taluri internetiturundusettevõttest
Marketing Sharks.
Google on viimasel kuul saatnud mobiilisõbralikkuse parandamise juhiseid neile, kelle kodulehele on lisatud Google Webmaster Tools.
Consumer Barometer andmetel kasutab 45% Eesti inimesi otsingumootoreid enne ostuostuse tegemist. Kuna nutiseadmete kasv on olnud ülikiire, siis üha enam inimesi otsib infot ka mobiilist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eile jõustus Google'i pikalt kõneldud mobiiliotsingu algoritmimuudatus, mis tähendab, et mobiiliotsing hakkab nüüdsest eelistama neid ettevõtteid, kelle kodulehekülg on mobiilisõbralik, kirjutab Business Insider.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.