• 19.03.15, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Halb uudis - kui veeb pole mobiilis loetav, siis pole olemas    

Alates 21. aprillist tuleb algoritmi muudatus, mis alandab mobiiliotsingutes nende ettevõtete veebilehtede nähtavust, kes ei ole arendanud veebilehte mobiilseks (responsive).
Ettevõtted, kellel on juba mobiilne veeb, võiks südamerahuks teha ära testi, kas see on nii ka Google arust. Mobiilisõbralikkust saad testida ka Google enda tööriistaga SIIT.
Mobiilsetes seadmetes otsitud lehtede alla kuvatakse teade, kas vastav leht on mobiilisõbralik (mobile friendly) või mitte, mis mõjutab otseselt ka Google nähtavust. "Veebilehed, mis ei ole 21. aprilliks tehtud mobiilseks (ehk responsive), nende nähtavust alandatakse mobiilist otsides oluliselt," kinnitas Tanel Taluri internetiturundusettevõttest Marketing Sharks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Google on viimasel kuul saatnud mobiilisõbralikkuse parandamise juhiseid neile, kelle kodulehele on lisatud Google Webmaster Tools.
Consumer Barometer andmetel kasutab 45% Eesti inimesi otsingumootoreid enne ostuostuse tegemist. Kuna nutiseadmete kasv on olnud ülikiire, siis üha enam inimesi otsib infot ka mobiilist.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.15, 15:36
Google’i muudatus võib mõjutada tuhandeid ettevõtteid
Eile jõustus Google'i pikalt kõneldud mobiiliotsingu algoritmimuudatus, mis tähendab, et mobiiliotsing hakkab nüüdsest eelistama neid ettevõtteid, kelle kodulehekülg on mobiilisõbralik, kirjutab Business Insider.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele