Taxify kaasas 1,4 miljonit eurot Adcashilt, investeerimisfondilt Rubylight, TMT Investmentsilt ning ingelinvestoritelt Rain Rannult ja Indrek Kaselalt.
Taxify asutaja Markus Villigu sõnul kasutab ettevõte investeeringut oma liidripositsiooni kindlustamiseks Ida-Euroopas ja kiire kasvu tagamiseks uutel turgudel. “Esiteks soovime jõulisemalt siseneda Kesk-Euroopa turgudele, kuna varasem kogemus Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus näitab, et nõudlus teenuse järele on suur. Teiseks on kiire laienemise faasis oluline pöörata tähelepanu kvaliteedi säilitamisele, et nii taksojuhid kui tellijad oleks teenusega rahul,“ lisas Villig pressiteate vahendusel.
Lisaks Eestile, Soomele, Lätile, Leedule plaanib Taxify lähikuudel avada teenuse veel neljas Euroopa riigis.
Markus Villigu sõnul erineb Taxify rahvusvahelistest konkurentidest seeläbi, et koostööd tehakse kohalike taksofirmadega. “Nii saame kiiremini pakkuda oma klientidele suuremat arvu litsenseeritud taksosid ja turvalisemat teenust,” selgitas Villig.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Taxify on teinud viimase aastaga läbi väga kiire arengu - tellimuste maht on kasvanud 20 korda ning tänaseks on rakendusel juba sadu tuhandeid kasutajaid.
Taxify on Eestis 2013 aastal asutatud tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb takso tellimise mobiilirakenduste ja dispetsertarkvara arendamisega. Taxifys töötab üle 30 inimese 8 erinevas riigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.