• 03.10.13, 19:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Feldmann: IT sektor peab muutuma tehaseks

Atea Eesti juhatuse liige Jaan Feldmann rääkis täna toimunud IT konverentsil "Atea Action", et IT valdkond peab õige pea muutuma tehaseks, kus tehnoloogia tuleb sisse ning teenus läheb välja.
„Küsimus ja väljakutse seisneb praegu selles, kuidas oleks võimalik tehnoloogiast teha kasutajasõbralik ja mugav teenus,“ ütles Feldmann. „Oluline on siinkohal just see taipamine, et globaalsete arengute kontekstis on kliendile vaja pakkuda tuge, mitte ainult olla tehnika või tarkvara edasimüüja.“ 
 Feldmann lisas, et IT-osakonna ülesandeks ei ole enam pelgalt arvuti taga istumine, vaid ka ettevõtte kliendi tundma õppimine ja tema vajadustest aru saamine. "Teenusekeskuste uuendamiseks ja arendamiseks on IT juhtidele oluline mõista, et nende kompetentsi alla peab kuuluma ka ettevõtte äriloogika ja ettevõtluskeskkonnast aru saamine, et teenuste arendamine vastaks kasutajate järjest kõrgematele ootustele," märkis Feldmann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele