Atea Eesti juhatuse liige Jaan Feldmann rääkis täna toimunud IT konverentsil "Atea Action", et IT valdkond peab õige pea muutuma tehaseks, kus tehnoloogia tuleb sisse ning teenus läheb välja.
„Küsimus ja väljakutse seisneb praegu selles, kuidas oleks võimalik tehnoloogiast teha kasutajasõbralik ja mugav teenus,“ ütles Feldmann. „Oluline on siinkohal just see taipamine, et globaalsete arengute kontekstis on kliendile vaja pakkuda tuge, mitte ainult olla tehnika või tarkvara edasimüüja.“
Feldmann lisas, et IT-osakonna ülesandeks ei ole enam pelgalt arvuti taga istumine, vaid ka ettevõtte kliendi tundma õppimine ja tema vajadustest aru saamine. "Teenusekeskuste uuendamiseks ja arendamiseks on IT juhtidele oluline mõista, et nende kompetentsi alla peab kuuluma ka ettevõtte äriloogika ja ettevõtluskeskkonnast aru saamine, et teenuste arendamine vastaks kasutajate järjest kõrgematele ootustele," märkis Feldmann.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.